Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
05 oktober 2011

postheadericon Det blev dyrt...

Blev en runda på stan med mamma idag. Både för mig och mamma blev det dyrt idag. Båda hittade vars en vinterjacka. Ska man ha en bra vinterjacka som tål både vatten, vind och som är tjock så får man lägga några extra kronor på en jacka. I år blev det kanske för många extra kronor. Men jag hoppas det är värt pengarna... Blev en Didrikson och dem ska ju vara bra :)

Såhär ser den ut... Snygg färg va?? Ville inte ha svart, men kunde tänka mig röd, men blev ändå denna färgen. Var svårt att välja färg.

0 kommentarer: