Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
27 oktober 2011

postheadericon Skilda Världar

Idag var det dags för en heldag i skolan. Men tyvärr blev eftermiddagens lektion inställd och flyttad till nästa vecka. JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ DENNA FÖRBANNADE HÖGSKOLA!! Är knappt något i skolan, och sen när vi väl är där vet knappt lärarna själva vad som ska gås igenom och allt blir bara SKIT!! Ringde från jobbet igår och undrade om jag kunde jobba idag, men tackade nej då jag förmodade att det för en gångs skull, skulle bli en bra dag idag. Men blev bara pannkaka av allt, och nu är jagså besviken för att jag inte tackade ja till jobbet.. Jaja, nog snackat om skolan...

I stället för att vara i skolan hann jag fixa en del annat här hemma, diska, plocka undan, slå in presenter och fixa med biljetterna tills i morgon. Så nu slipper jag göra det ikväll :) Om en stund kommer Lena hit på middag (fläskfilégryta) och det blir även Skilda Världar, som vi börjat kolla på nu :) 



0 kommentarer: