Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
11 oktober 2011

postheadericon God morgon!!

Idag är det dags för skolan. Men jag vet att det kommer bli en meningsläs dag, då inget kul kommer att hända. Men eftersom jag inte har något annat att göra, så känner jag att jag lika gärna kan gå till skolan. Där är i alla fall lite mer socialt än att sitta hemma...

Denna terminen är den VÄRSTA någonsin på denna förbannade högskola. Ska ni söka in till en högskola välj INTE den här i Kristianstad... Så j*vla skönt att jag bara har en termin kvar nu :)

Har mycket ledigt de kommande veckor, och inget som ska läsas eller några arbeten som ska skrivas, nej ALLT kommer sen i v 47, då vi har fyra examinationer under en vecka.. Det är helt sinnessjukt!!! Som ni förstår är jag inte speciellt mycket vän med skolan för tillfället. Tycker bara den är pest och pina, men jag intalar mig själv att det bara är den kommande terminen med, och det känns UNDERBART ska ni veta :)

0 kommentarer: