Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 oktober 2011

postheadericon Snart är helgen som bortblåst...


Det blev lite ändrade planer igår då mamma & pappa ringde och frågade ifall vi ville med på en promenad i skogen, självklart ville vi det :) Blev Balsberget...










När vi kom hem blev det en kort fika paus hemma hos oss, eftersom jag sedan skulle iväg på tjejmiddag.

Efter mycket stress så landade jag/vi hos värdinnan som lagat god mat och dukat upp mysigt. Hade en trevlig kväll med mycket tjejsnack. Tack söta ni för en trevlig kväll :)

Väl hemma skulle jag bara byta bil för att sedan köra och hämta mitt hjärta + bihang, stannade både en,två och tre timmar så var inte hemma fören vid halv fyra inatt. Men hade en trevlig kväll/natt/morgon där med :)

Nu ska jag om en stund faktiskt bege mig mot träningen. Ska bli skönt och träna lite idag:) blir Fuego:) faktiskt väldigt roligt. Bra för rumpan då det är mycket rump- och höftrörelser.




- Posted using BlogPress from
my iPhone

0 kommentarer: