Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
22 oktober 2011

postheadericon Lördag!

Ikväll är det tjejkväll som står på schemat. Ska bli så himla mysigt att äntligen träffas alla :)


Idag är det även ett år sedan "lila" William kom till världen! Gud vad tiden bara springer iväg. Känns inte alls som han är ett år nu :) GRATTIS till dig William!!

Helgen fortsätter i det lugna spåret, ska iväg och stämma gitarren som jag fått tag i, städa och sen i morgon behöver jag nog plugga lite... Igår var jag/vi duktiga och planerade in lektionerna till praktiken som kommer snart. Skönt att ha allt det gjort, om vi nu kommer få ha planeringen så som vi vill..

Nej, lite goda Lena bullar och Oboy till frukost hade inte varit fel :)

0 kommentarer: