Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
31 oktober 2011

postheadericon Ladies Night!!

Det har varit fullt upp hela helgen så inte haft tid att uppdatera..

Ladies Night var hur bra som helst. Dock lite besviken på att det inte varade så länge. Men det var bra ändå :) mycket folk var det också där. Trevliga människor var jag där med också och hade super trevligt både innan och under showen, tack älskade vänner för en trevlig kväll:)

(ursäkta de röda ögonen, men går inte att ta väck dem. Sitter med telefonen nu)















Posted using BlogPress from my iPhone

0 kommentarer: