Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
24 oktober 2011

postheadericon Mellan landar..

Har varit i skolan nu på förmiddagen, hade Bild och då fick vi göra valfria saker i gips. För min del blev det en tårta, men hann inte färdigt, så den fick stanna kvar och en bild kommer senare. Tanken är att den ska med på förskolan sen när jag jobbar och kan ta fram den när något barn fyller år... Tyckte det var en trevlig idé :)

Om en stund ska jag bege mig till min praktikplats, där jag ska jobba några timmar i eftermiddag. Det är jag som stänger, så blir spännande och se hur det ska gå, då jag aldrig varit med på en stängning tidigare. Ajja, det löser sig :)

0 kommentarer: