Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
26 oktober 2011

postheadericon Höst ute!

Vilket tråkigt höst väder vi har här i Skåneland idag. Inte roligt alls.

En dag som denna är jag "ledig" från skolan. Skönt fick en ordentlig sovmorgon, och idag är jag mig själv. Vaknade till telefonen då det var jobbet som ringde och ville att jag skulle jobba några dagar längre fram. Tackar jag aldrig nej till :) Betalat räkningarna har jag med gjort,pluggat och varit en vända inne i stan. Ville hitta något att ha på mig på fredag då det äntligen är dags för Ladys Night :). Men till min besvikelse (eller snålhet) hittade jag inget.. Har säkert något här hemma att ha på mig, så det ordnar sig säkert!

Nu väntar jag på att kunna köra ner till träningen. Känner mig duktig som hinner/orkar träna tre gånger i veckan. Dock ger det inget resultat på kroppen, men kommer kanske längre fram. Känner mig pigg allt som oftast och är sällan sjuk nu., Vilket är det bästa av allt :) Så det lönar sig att träna. Sen är det så himla skönt efter åt. Känner sig pigg och fräsch efter lite mat och en dusch :)

0 kommentarer: