Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
30 september 2011

postheadericon Siste September...

Vilket väder vi har haft här i Skåne idag. Jag ljuger inte om det har varit 23+ idag. Varmare än vi hade vissa dagar i somras. Skönt har det varit i alla fall. Nu ikväll satt vi ute och åt hemma hos mina föräldrar. Det är inte varje år man jan sitta ute o äta den sista September. Ska inte klaga, utan bara njuta!

Nu kollar jag på Idol hos päronen. Patrik är på grabbkväll o kommer inte hem förens i morgon. Så tar det lugnt här hemma ikväll...




- Posted using BlogPress from my iPhone

0 kommentarer: