Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
26 september 2011

postheadericon Snart oktober!

Ny vecka och nya utmaningar startade jag veckan med. Praktik även denna veckan. Fungerar bra och det har inte varit en lika jobbig dag idag :)

Nu väntar jag på att Idol ska börja. Brukar inte kolla på det, men idag känner jag för det, läste även på Kristianstadbladet att det är tre från Kristianstad/Hässleholms området som är med och tävlar om de 10 sista platserna.

Fick precis höra av min kära sambo att Greys Anatomy börjar nästa vecka, åhhh så lycklig jag är!!


1 kommentarer:

Sara mamma till Viggo sa...

Åh, vad bra! Då ska jag absolut kika där inne:) Tack så mycket !kram