Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
10 september 2011

postheadericon Säljer kläder!

God dagens!

Det var ett tag sedan jag skrev. Som ni märker har jag fortfarande inte fått tillbaka min blogg lust.

Idag har jag varit duktigt. Har städat och plockat i alla garderoberna, lagt ner sommarkläderna och tagit fram höst/vinterkläderna. Medans jag rensade i garderoben så hittade jag en del plagg som aldrig var använda, och har jag inte använt dem tills nu kommer jag inte att använda dem framöver. Så jag tänkte höra med er, kära läsare (om ni är kvar) ifall ni är intresserade av att köpa något plagg av mig till en billig peng??


 Den här söta klänningen köpte jag i Barcelona förra året i en affär som heter "Pull And Bear" (Stavning??). Den är aldrig använd och är i STL S, prislapp finns kvar. Den är lite för stor för mig, så en person som är lite större skulle den passa bra på.. Ordinarie pris 25,99 Euro = 259 svenska. Jag tänkte mig 50 kr.


 En söt jeansklänning som är aldrig använd (fast ingen prislapp kvar). Är köpt på Ullared och är i STRL: 158/164. Men även den är för stor för mig. Så en STRL: S skulle jag kunna tänka mig att det motsvarar. Hade tänkt mig 25 kr för den

 Ett paljett linne som inte heller är använd, prislapp kvar. Den är STRL: M. Men eftersom den passar mig så skulle jag nog kunna säga STRL: XS. Inköpte på Ullared. Ordinarie pris: 79,95, säljer den för 25kr.


 En söt sommarklänning, som inte heller är använd. Även på den finns prislappen kvar. Den är i STRL: 158, men motsvarar XS. Inköpt på Ullared. Ordinarie pris: 89,95. Hade tänk mig 20 kr för den.


Hör av er om ni är intresserad av något utav plaggen :)

1 kommentarer:

Jenny sa...

Hej hej

Den sista klänningen skulle jag vilja prova...