Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 september 2011

postheadericon Hej hej!

Jaa, det var ett tag sedan jag skrev något...

Synd att ingen var/är intresserad av kläderna. Trodde ändå att det var någon som var intresserad, men men..

Har praktik nu, och det är för jävla mycket att göra. Idag var jag hemma halv 8.. Inte roligt alls. Massa planering och skit som ska skrivas.. Längtar tills praktiken är över. Denna terminen ska vi vara i en förskoleklass. Men i den klassen som jag är i, är eleverna 6-8 år. Så inte alls den åldern jag är intresserad av och känner redan nu efter fyra dagar att detta vill jag inte jobba med. Men det är tur att man får prova på det med... Har tyvärr tre veckor kvar på praktiken men det kommer säkert att gå bra :) Som ni förstår har jag inte tid med något privatliv just nu så inget speciellt att uppdatera på den fronten..

I Söndags var jag på Vikingamarknad i Näsum, som min moster och kusiner håller i. Det var även Namngivelse för mitt kusinbarn. Mycket fint och många fina ord som blev sagda där. Är glad för att jag följde med.

Några säger att vi är lika, vad tycker ni??


2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag hörde av mig och och var intresserad men jag kanske inte räknas... :-P

Anna sa...

Hehe, jo det är klart att du gör.Skrev så bara för att se om någon hör av sig denna gången... :) Jag har hängt undan klänningen till dig, så du kan prova den när vi ses!