Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
31 augusti 2011

postheadericon Resan...

Precis som du gissade Maria så var/är det en systemkamera som jag fick i födelsedagspresent av mitt älskade hjärta! Den har utnyttjats till max nu under våran en vecka lång semester som vi kom från igår. Det har varit varmt och skönt och har haft det hur bra som helst.

Har alldeles för många bilder för att lägga upp dem här, men kan bjuda på några axplock, om ni vill det!

Ps: som ni kanske märker har jag för tillfället tröttnat alldeles för mycket på att blogga, så blir nog inte många inlägg i denna bloggen den närmsta tiden... Ds..


 På flygplatsen i Rom. Väntar på våra väskor...
 Coloseum som man såg från hotellet :)
 Coloseumet lite närmare. Varmt som f*n var det denna dagen..
Så ett "paraply" fick vi allt införskaffa oss.
 Söta hjärtat mitt!

 På spanska trappan.
 Tänk om man kunde få handla lite kläder i denna affären, hehe!
 Vi tillsammans :)
 Jag vet inte vad detta hette. Men ett ställe som tillhörde Coloseum som man kunde besöka
 Fontana De Trevi :)
 Jag kallade den för "Nilen", men vet att det är den som finns i England. Kommer inte på vad denna heter... Tibern, heter den ju :)
 Tog en romantisk båttur på Tibern en a kvällarna, fick gratis dricka och utnyttjade det då med att dricka vin. Som jag aldrig gör annars.
 Pantheon...
Utsikten från poolen. Inget att leka med..

2 kommentarer:

Sara mamma till Viggo sa...

Så mysigt ni verkar ha haft det :)

Anonym sa...

Nilen ligger i Egypten...