Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 april 2010

postheadericon VÅR!!!!

Idag kan jag verkligen säga att det har/är vår... Först så hade jag min skin-jacka på mig för första gången i rå, sen på vägen hem från skolan såg jag både en fjäril och en nyckelpiga, är det inte härligt att det börjar gå mot rättan tider??

Fick även redan på för en stund sedan att "Faddie" fick sin dom idag, 12 år blev det. ABSOLUT bättre än inget alls, men jag tror inte man kan "bota" honom på något sätt, han är helt sjuk i huvudet.. Men jag ska inte uttala mig för mycket om detta här, för jag vet tyvärr inte vilket folket är som läser, så jag tar inte den risken...

Idag har det varit redovisning i skolan, lika skoj som vanligt, och bra gick det (fick inte höra något annat, så tar det för givet).. Efter blev det basgrupp arbete, gick inget vidare bra, eftersom vi är trötta och det är ett tråkigt och svårt arbete, men en av oss tog hem det och skulle färdigställa det sista för på fredag är det inlämning och redovisning av det hela. Hoppas det går bra!

När jag får "tummarna ur röven" så måste jag börja skriva på psykologiarbetet, men tror inte det är så svårt när jag väl kommer igång, men NÄR ska jag komma igång? mitt mål är att göra det idag, vi får se hur dagen slutar!

Kan inget annat säga än att idag har det varit ett UNDERBART väder, och lilla Anna har även varit och tränat, höjde ALLA vikterna idag, så är alldeles mör och slut i kroppen, men det kändes väldigt bra. Hoppas lite av magen försvinner till sommaren, eller i alla fall till semestern:)

0 kommentarer: