Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
25 april 2010

postheadericon Tyskland

Igår blev det en bussresa till Tyskland, tillsammans med några av familjen och några frän släkten. Blev en kanon dag/eftermiddag. Tyvärr så var det lite tidigt på morgonen, så vi somnade redan vid 10 igår kväll. Så idag är man pigg och utvilad:)

I fredags så sålde vi vår älskade bil. Saknar den redan. Men vi får vara utan bil ett tag, tror inte vi dör av att vara utan bil, snarare tvärt om. För då måste vi cykla överallt nu, hehe.. Bra med motion. Annars i fredags städade och tvättade jag bilen, sedan storhandlade jag tillsammans med Tonny & Jennie. Städade undan lite här hemma, och så, Men annars hann jag inte med så mycket mer. Vid 5 tiden kom Fredde, och sedan kom Jocke, Anna och Julia med hit, satt och snackade och hade allmänt trevligt!

Idag händer det grejer, eller inte. Ska hem till svärmor för att dega i solen, vi ska även grilla i eftermiddag:) Så gott det ska bli! Det kommer bli våran grillpremiär i år, så hoppas det fina vädret kommer hålla i sig!! Måste även fixa lite till skolrelaterade saker idag. För i morgon börjar praktiken och ska vara på förskolan i fyra veckor. Tycker det ska bli så himla roligt och spännande!

0 kommentarer: