Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
09 april 2010

postheadericon Fotografering..

Idag, eller nu snart blir det examination i skolan, med en liten teater och lite annat snack, ska bli trevligt!!!! Slutar redan kl 10, då lektionen bara vara i 1½ timme, knaoppt lönt,. Efter det hade jag tänkt mig en runda på gymmet, får se om det blir så..

I eftermiddag snarare vid lite över tre ska jag och Sara (Patriks syster) bege oss ner till Malmö för att fotograferas, ska bli trevligt och spännande! Men vet dock inte vad jag ska ha med mig för kläder, men det ordnar sig alltid..

Igår, var jag sååå himla nära att börja äta kakor, för att Patrik gjorde det, men jag klarade mig. Det var jobbigt, men det gick. Hoppas jag kan hålla mig utan idag med, svårt när man är hemma själv nästan hela dagen..

Ojoj, nu måste jag skynda mig, ska sticka om 10 minuter...

0 kommentarer: