Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 april 2010

postheadericon "Ledig"

Idag är jag "ledig" från lektioner och basgruppsarbeten, men har fortfarande arbeten att läsa igenom. Skulle behöva börja på min handlingsplan, men vet fortfarande inte vad jag ska skriva i den, så ska pratat med min handledare om det på torsdag när vi har fältdag...

Annars måste jag även städa, diska, träffa och träna idag, så full rulle på dagen. Kanske att Fredde kommer hit och lär mig spela gitarr idag, vill lära mig en speciell låt innan jag går ut på min praktik, men det återstår att se om det kommer att hända!!!

Nej lite frukost på detta kanske inte hade varit fel?

0 kommentarer: