Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
20 april 2010

postheadericon Snöblask...

Precis vad det är ute nu. Det är snöblask som kommer från himlen, tråkigt. Men skönt att det inte lägger sig på marken.

Idag har jag bara varit hemma och skrivit min handlingsplan, den är dock inte färdig för jag har kört fast, Får kolla på det sista i morgon hade jag tänkt mig. Jo var hemma hos pappa och skulle kolla igenom budgeten till Gotiska som han tog med sig hem igår. Det stämde inte, men nu fick vi helt plötsligt det till att jag har för mycket pengar, jaa, et stämmer helt enkelt inte. Men bättre på det hållet, än andra hållet...

Blev ingen träning idag, då jag tänkte att det är bättre att bli färdig med arbetet, så får ta träningen i morgon när jag skrivit färdigt mitt arbete. Är inte alls nöjd med det, men tur att jag får ändra den under tiden...

Nu ska vi kolla på film, och bara mysa. Ha en trevlig kväll!!!

0 kommentarer: