Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
08 april 2010

postheadericon 3 dagen

Nu är det tredje dagen som jag inte ätit något godis, visst känns det bra, MEN det är det enda jag tänkt på hela dagen, jag hoppas denna känslan släpper snart, för annars vet jag inte vad jag gör.. USSH! Jag håller verkligen med alla som ska sluta röka eller gå ner i vikt att det är SVÅRT och jobbigt, men håller jag uppe tills till och med söndag, så får jag 200 kr av Patrik, kanske inget att hurra för, men jag ska känna mig stolt!! Jag ska klara av det!!!

Tror ni att jag kommer lyckas?

Idag har det varit föreläsning inför VFU:N i skolan, väldigt intressant, men den andra föreläsningen om internationonalicering hade jag kunnat vara utan. Var mer ägnat åt dem som vill göra praktik utomlands, hade jag då varit bättre på engelska än vad jag är idag, så hade jag åkt iväg utan att tveka!

Nej nu ska jag laga lite mat, idag blir det mozarellafyllda biffar med sås och potatis, mumma!!!!

0 kommentarer: