Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
19 april 2010

postheadericon Hemma igen...

Så nu var jag hemma igen, efter en lärorik och inspirerande helg. Det var helt klart värt att spendera helgen uppe i Göteborg. På fredagen blev det en hel del shoppande, men även en stund ute i solen:) Lördagen var det dags för lite föreläsningar, men även en debatt tillsammans med några partiledare, intressant och lärorikt, det med. På kvällen var det dags för relax avdelningen, som bestod av en pool utomhus och en bastu, inte jätte trevligt, Men skönt, poolen var alldeles för kall för att sitta i så, fick bli bastun ett tag.
Söndagen var det dags för ännu lite föreläsningen, men dagen slutade lite tidigare, så var hemma vid 8 tiden, gud så skönt det var. Men var fruktansvärt trött, då man inte sover lika bra när jag sover borta.

Idag har jag mycket att göra. Har fått offra en del skolarbeten för denna helgen, men ska nog hinna med att göra det antingen idag eller i morgon. Börjar skolan kl 12:30 idag, ganska så drygt, men sista skoldagen innan praktiken, så får offra mig att gå dit idag.

Nej nu ska jag äta lite frukost, sen måste jag börja med mina arbeten...

0 kommentarer: