Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 april 2010

postheadericon 21 April

Idag har jag hunnit vara väldigt duktig, och ännu är inte dagen slut:)

Jag har skrivit färdigt min handlingsplan, eller i alla fall utkastet som ska skickas till min lufare och även handledaren ska ha ett exemplar av den. Hann skriva VFU-målen också, så även det klart:) Har godkänt min & Patriks deklaration och skickat iväg budgeten till Löneassistenten uppe i Stockholm, hoppas den blir godkänd så som den är nu!! Har även hunnit med att plocka undan vinterjackorna och hängt upp vår/sommar jackorna. Valde kanske inte världens bästa dag till att göra det, om vi kollar på vädret, men någon gång måste det göras.

Nu har jag nästan precis kommit hem från träningen, idag tog jag i så jag nästan började gråta, det känns väldigt bra:) Men tyvärr har jag fått väldigt ont i ryggen nu, så antingen är det för jag glömde stretcha den och magen, eller för att jag sträckt mig? Tror på det sist nämnda.

Jag har en liten fundering, hur och vad ska jag äta för att få ut så mycket som möjligt av min träningen? Någon som kan hjälpa mig med det?! Hade varit bra!

Jahapp, nu är det inte många dagar kvar tills jag går ut och har fyra veckor praktik. Tycker både det ska bli spännande och jobbigt. Det är så mycket mer som krävs av en denna gången, men jag hoppas jag kommer klara av det:) Jag VILL och jag SKA klara det!

I kväll när hjärtat mitt kommit hem ska vi hem till hans faster på lite fika. Det var trevligt att hon bjöd hem oss dit. Svärmor och Kevin ska också följa med, så kommer bli en trevlig kväll. Patrik har börjat kolla på alla Lost avsnitten nu, så det är viktigt för honom att vara hemma i god tid på kvällen, så han hinner kolla några avsnitt innan det är dags för sängen, hehe.. Det var tydligen sista avsnitten som skulle sändas om en månad tyckte jag han sa, kanske jag borde kolla på?? Vi skulle få reda på alla frågor som hade dykt upp under alla 6 säsongerna, eller hur många det nu är:) Jaja, det löser väl sig..

0 kommentarer: