Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
15 april 2010

postheadericon God morgon!

Var precis inne på min statistik länk och kollade hur många som besöker min blogg varje dag, blev väldigt förvånad, för det är fler än jag känner till.. Skriv gärna vilka ni är, bara roligt och veta vilka som läser:)

Idag blir det en tur till förskolan, underbart skönt atta bara vara där, inga uppgifter som ska göras där idag, ska bara njuta med barnen. Vi kommer med all sannolikhet att vara ute i det fina vädret med!! Efter förskolan blir det träning, gött, trotts att jag har träningsverk idag, men det går nog över får vi hoppas! Patrik pratade om att han skulle iväg och spela fortboll, kanske att jag följer med. Måste hinna packa idag med, för i morgon åker jag till Göteborg och kommer hem först på söndag kväll, en hel helg tillsammans med min älskade Lina och några andra då förstås.. Ska dit med Unga Allergiker, ska prata med politiker om valet, ska bli spännande. Men först i morgon ska vi gå och shoppa hela dagen i Göteborg, ska med bli trevligt...

Hoppas jag får det svaret jag vill ha av min lufare idag, så jag kan börja på min förbannade handlingsplan, är så less på det nu!!!

0 kommentarer: