Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
20 augusti 2009

postheadericon Stranden

Igår låg jag och Lina en stund på stranden, mysigt. Vi åt lunch på Strandbaren och sedan åkte vi ner till hamnen och åt glass på glassbåten:) På kvällen var jag ute och SPRANG en runda, för första gången på typ 2 år, känner mig duktig. När jag kom hem var Patrik, Fredde och Jocke nere på Oasen, spelade biljard och lite så, så stannade till där nere med dem.

Idag blir det stranden själv fram till halv 2 sen måste jag köra in till stan... Men det räcker med några timmars solning, man bränner ju sig så lätt annars..

Ikväll kommer Lena på middag, och sen ska vi kolla på film, som på den gamla goda tiden:)

0 kommentarer: