Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
16 augusti 2009

postheadericon Malmö

Helgen har varit hur bra som helst... I fredags så skulle vi in till Björn Rosenström på Banken, men när vi väl kom in till stan så bangade vi det, vilket vi tyckte var väldigt bra. Var hemma rätt tidigt, då alla andra utställen stängde kl 01:00..:( Igår så åkte vi ner till Malmö på Malmöfestivalen, FY FAN VAD FOLK... Inhandlade lite på Gina Tricot med (får passa på när man har den i närheten), hade en supertrevlig kväll, tyvärr blev det ett sämre slut på den, då det blev bråk och skit på tåget, så vi var ner än 30 minuter försenade, vilket relaterade till att vi fik ta en taxi hem, för sista bussen hade vi missat...

Nu är i nyss hemkomna från Lena som bjöd oss på mat, skit gott var det:)

Igår så skulle Jenny prova att ta ett gosedjur med en griptång, så såg jag att det stod en skylt där det stod att man var tvungen att vara 18 år, varför måste man vara 18 för att göra det? Det tyckte jag var lite underligt..

I morgon är det min sista jobbedag "wihooo" sen har jag semester i 2 HELA veckor... Har inget planerat dem dagarna, så ska verkligen ta dagen som den kommer, ska försöka sola en hel del, så man får upp en fin bränna innan man åker iväg:)

0 kommentarer: