Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 augusti 2009

postheadericon Slapp dag..

Idag blir det en lugn dag, precis som dem andra. Ska strax hoppa in i duschen, sen ska jag hem till mamma och äta frukost och byta bil där. Ska sedan ut på El-Giganten för att köpa färg till skrivaren, för att jag ska kunna skriva ut bilder, till kollaget jag ska göra till Eliese som fyller år på söndag*:) Sen vid 3 ska vi åka till Bj'rnu och äta middag där, Patrik ska övningsköra med Fredrik med, och jag ska kolla igenom en del litteratur som Sara har hemma, som jag ska köpa av henne:)

Ikväll blir det lugnt, eftersom vi ska åka till Tyskland i morgon. SÅ vi får lägga oss tidigt, för att vi ska orka med:)

Nej nu ska jag hoppas in i duschen. Ha en bra dag alla!

0 kommentarer: