Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 augusti 2009

postheadericon Snabb helg

Helgen har gått hur snabbt som helst. Men man har hunnit med mycket. I fredags var vi hemma hos Sara & Fredrik, åt god middag! Köpte lite litteraturböcker av henne med:) Igår lördag, så var vi i Tyskland, på Border Shop. Inhandlade en del, så nu ska väl det räcka i allafall en vecka, hehe! Nej men, ett väldigt bra tag framöver:) Utgång på kvällen..

Idag har vi varit på kalas, innan dess slappade vi bara:) I morgon är jag ledig, och då ska jag nog börja städa en del här hemma, passa på nu medans jag är ledig i några dagar till:)

0 kommentarer: