Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
31 augusti 2009

postheadericon Nervöst.

Nu börjar nervositeten att ta över. Känns som en stor klump man har i magen, men den kommer att släppa i morgon, när allt är över. Hoppas bara att allt kommer gå bra. Tur att jag och Lina gick en runda på högskolan i fredags, så nu vet jag vilken byggnad jag ska gå i:)

Idag blir det en runda på stan med mamma,det ska bli mysigt. Jätte längesedan vi gick på stan tillsammans:)

Filmen i lördags, tyckte jag inte alls var bra, jag vet inte var kan ske inte på humör för att kolla på en sådan film, eller nått. Men tyckte inte den var bra. Igår var vi och bowlade och åt pannkaksbuffé, som vi fick av Patriks mormor i julklapp (Bättre sent än aldrig)! Tyvärr gick bowlingen inget vidare, men det var trevlig ändå.

0 kommentarer: