Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
27 augusti 2009

postheadericon Räkningar

SÅ, nu var räkningarna betalda, och det blev pengar över denna månaden också:) Men det mesta kommer att gå på resan, skulle jag tro. man har ju räknat med att det ska bli en del shopping:) Snart ska jag in och duscha, jag har sovit oroligt och svettats väldigt mycket inatt. Börjar bli rejält nervös inför skolan nu, hur ska jag klara av detta, kommer fan att då innan.. Men man är nyfiken också... Ska senare iväg och ta en lunch med min man, för att sedan träffa flickorna som ska ta en fika ihop idag:) En mycket mysig dag...

0 kommentarer: