Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
19 augusti 2009

postheadericon Ledig!

I måndags kväll slutade det med att vi åkte på bilbingo, tyvärr vann vi inget, men det var trevligt ändå. Igår så gjorde jag inte mycket, storstädade min bil hemma hos mappa, sen handlade jag med. Diskade och plockade undan en del här hemma.. Idag blir det nog stranden med älskade Lina? Ikväll vet jag inte vad som händer, ta det lugnt bara.. MÅste göra ett kolage till Eliese som hon vill ha när hon fyller år, och vi ska dit på kalas på Söndag, så måste snabba mig:)

Igår var vi väldigt duktigt, då skickade vi iväg datorn, som varit sönder väldigt länge, hoppas bara att vi får en ny istället:)

Lite bilder från i Lördags...




0 kommentarer: