Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
25 augusti 2009

postheadericon Los Angeles!

Igår stack vi in till Ticket för att dem skulle hjälpa oss att beställa en biljetter till Los Angeles, så nu är det bestämt att den 21-22 september kommer vi att befinna oss där. Ska bo på ett hotell som ligger mitt i HOLLYWOOD!!!! OCh det ingåick frukost, vilket det typ aldrig gör i USA i vanliga fall:) Helt underbart kommer detta att bli. IDag är det tre ve3ckor kvar tills vi åker:) Längtar som bara den!

Idag är det även en vecka kvar tills skolan börjar, man börjar bli lite smått nervös... Men jag vet att det kommer bli bra, eller jag hoppas att det kommer bli bra!

Idag blir det stranden med Lina, skulle jag tro. Men innan dess ska jag putsa fönsterna hade jag tänkt mig. Lika bra att passa på med sådana saker nu INNAN skolan börjar, så man slipper det sen.

0 kommentarer: