Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
05 augusti 2009

postheadericon Onsdag,,

Idag orkade jag ta mig till jobbet, fast att det var kämpigt. Är nu ledig i två dagar, för att sedan jobba helgen.. I morgon vet jag inte vad som händer, bara att jag ska klippa och permanenta mig:) Är det fint väder så SKA jag sola, någon som vill följa med, hör av er!!! Annars ikväll ska jag bara dega, det är mitt hjärtats tur att vara sjuk nu..

Igår när jag var hemma, fick jag en massa saker gjorde, det kändes jätte skönt, städade och ringde en massa samtal, om hur vi ska göra för att skicka iväg datorn, som pajat... Så hoppas den kommer iväg nu bara..

0 kommentarer: