Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 juli 2009

postheadericon Tisdag

Har haft en del intensiva dagar nu, därför jag inte bloggat. Efter att jag skrev blogg-inlägget i fredags så ringde Malin och vi stack in en runda till stan, efter ett tag kom även Patrik & Fredde, men Fredde hade lite otur och trampade på en glasskärva, som gjord ett stort sår i foten, som ledde till att vi fick uppsöka en läkare. och sedan bege oss hemåt.. I lördags åkte vi och badade.På kvällen var det fest och sedan in till stan, mycket folk var det... I söndags vra det familjemiddag i Bjärnum , mycket trevligt. dock blev det lite sent, så man fick nästan direkt gå och lägga sig.. Igår jobbade jag, och sedan kollade jag på Rix.fm festivalen... Jävligt mycket folk var det där!

Idag är jag ledig, behöver städa en del här hemma. I fredags fick vi vår efterlängade fläck, men dem ska komma och koppla in den idag, så måste vara hem..

Bilder från helgen...

Vill ni ser fler bilder får ni gå in på facebook.

0 kommentarer: