Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 juli 2009

postheadericon Sol & Bad...

Ja, det är vad mina tre lediga dagar har bestått av. Tre underbara dagar på strande tillsammans med Zarah. Men tyvärr har vi haft lite otur med solandet. I måndags hade vi Molly med oss, men hon var inte alls snäll så vi fick åka hem redan vid 2 tiden. I Tisdgas så blev dt molning/disigt rätt snabbt, så vi stack in till stan. Idag kom det on moln, och började åska vid 3 tiden, så då stack vi in till stan ännu en gång, haha... Nu har jag, Älskling och Frede varit i Balsby och badat. eller nja, det var bara jag som badade, dem tyckte det var kallt... Badkrukor!!!

Igår efter stranden så åkte jga och hjärtat mit till El-giganten för att köpa min underbara kamera..

En rosa och fin kamera blev det allt. Det är bra med en liten kamera, som man kan ha med sig på fester och så, som ine gör så jtte mkt om dne skulle gå sönder...



Såhär bra bilder blev det med den... Bilder från stranden idag:)



Zarah njuter!







Molly äter kaka!














Mor och dotter bygger sandslott!

0 kommentarer: