Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
20 juli 2009

postheadericon God Morgon..

Idag vaknade man alldeles för tidigt, 07:59 stod klockan på. och jag var hur pigg som helst, lika bra att stiga upp.. Idag väntas en lugn dag, ska följa med mamma till mormor, längesedan jag träffade henne nu:) Ska flörta med mamma och se om vi kan köra inom Eko en sväng, behöver verkligen köpa en fläckt till sovrummet, där det är runt 0 grader ALLTID.. Något måste vi göra åt detta... Annars hände rinte mycket idag se om man kan ta sig en promenad ikväll...

0 kommentarer: