Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
27 juli 2009

postheadericon 4 år..

Idag har vi varit tillsammans i 4 år. Det känns helt sjukt, tiden bara rinner iväg, men jag älskar dig bara mer och mer!

Idag ska jag in till stan med Zarah, vi ska först äta frukost på Fantasi, sen måste jag växla lite pengar till Bakken på fredag, och kolla upp vad det kosta och lite så, sen ska vi väl ta en runda på stan med som vanligt, hehe! Annars ikäll händer inte mycket, Fredde ska komma hit, vi ska köpa en ny grej till Wii:wt, som ska göra att det blir extra känsligt, jag fattade inte redigt, men det ska vara till ett nytt spel, som verkar väldigt roligt, i alla fall:) SÅ ska väl testa det ikväll med...

0 kommentarer: