Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
03 juli 2009

postheadericon Fredag kväll

Och man sitter här. Har inget att göra ikväll, ingen som ville följa med in till stan, tråkigt... Efter jobbet stack vi till Österslöv för att bada, sjuke skönt i vattnet, synd bara att det började åska, men tur att vi precis hann innanför dörren innan det började ösa ner... Har ätit mat och diskat, och nu sitter man här, vad ska man hitta på?

Lite bilder från badet idag:)






Här ser man hur det regnade längre bort, som sedan kom till oss...

0 kommentarer: