Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
29 juli 2009

postheadericon Onsdag...

Igår var det kalas hemma hos Sara som fyllde 26, trevligt med god mat och gott sällskap:) Idag så har jag inte gjort mycket, jobbat och sen lagat mat, och nu sitter jag här... Ska kolla på film ikväll med älsklingen, sen ska jag sova, för det behöver jag.. I morgon jobbar man ända till fem, sen ska jag och mamma iväg och handla till kalaset, sen på fredag ska vi till Bakken som jag så länge längtat efter, ska bli riktigt nice:)

Pratade en del med Sara igår om högskolan, blev så tveksam nu, om jag verkligen kommer klara av det, men vad ska jag annars göra? Jag vet ju inte VAD jag vill göra i framtiden, hur tar man reda på det? Åhh det är så mycket som snurrar runt i huvudet just nu, tror att jag snart blir knäpp. Sen börjar resan närma sig. svininfluensan, kommer man att kunna resa bort, eller man ska stanna hemma? Som sagt, mycket som snurrar..

0 kommentarer: