Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
02 juli 2009

postheadericon Svalt...

Ikväll är det hyfsat svalt här hemma. Dte är skönt. Men för en gångs skull önskar jag lite regn, så det kan bli några grader svalare, i alla fall på kvällen så man kan soooova...
Annars har man jobbat idag, sjukt jävla varmt på jobbet. I morgon så hade vi gjort lite fel på schemat, så jag kommer sluta vid 12-1 tiden om det går. Har en del del förberedelser att göra inför helgen...

Snart kommer Malin och Kevin hit, ta en liten fika... Patrik och Fredde spelar Fifa 09 på den andra datorn, snacka om att dem skriker när det blir mål... Nörd, haha!

0 kommentarer: