Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
25 juli 2009

postheadericon Paris..

Idag är det 1 år sedan vi var i Paris, shit, det kan man inte tänka sig. Känns som om det bara var några månader sedan.. Tiden bara springer iväg.. Lika så denna veckan, har inte haft tid att sitta vid datorn ens. Har jobbar varje dag, och efter det har vi kollat på alla Harry Potter filmer, och dem varar ju 2½ timme var, så det tar sin lilla tid. Det är bara för att ikväll ska vi kolla på Harry Potter på bio, ska bli mysigt. För en gångs skull är det ingen av oss som ska upp och jobba dagen efter, så det blir riktigt mysigt ikväll. Sen i morgon fyller Patrik 22 år s¨å då ska det firas, hehe.. nej skojade bara, vi ska inte göra så jätte mycket vad jag vet. Blir kalas och bakken nästa helg.. Idag ska jag städa, här ser ut som ett bombnedslag, sen kommer mitt hjärta hem i eftermiddag (han jobbar nu), så då ska vi bara ta det lugnt hade jag tänkt mig. Måste kolla på en Harry Potter film till, så man hänger med i den på bion ikväll...

0 kommentarer: