Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
11 juli 2009

postheadericon Helg...

Äntligen har man fått lite ledigt, är ledig nu i helgen, ska bli skönt:) Igår var vi i Bromölla och kollade på Ice Age 3 i 3D, väldigt fräckt, rekommenderar att kolla på det!

Idag blir det till att städa, ser ut som ett bombnedslag här hemma, sedan ikväll är det FEST, och då ska det firas att jag kom in på skolan, hehe! Kan verkligen inte sluta tänka på det. Hela mitt liv kommer att förändrar, äntligen slipper man att jobba med mat hela dagarna, och bara gå upp i vikt, haha! För det är precis vad man gör, man bara äter en massa godsaker hela tiden, som man inte kan motstå...

I morgon vet jag inte vad som händer, blir det fint väder sticker vi kanske bort på Gamlegårdsbadet, vi får se... Hoppas det blir fint väder ikväll bara!

0 kommentarer: