Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
24 februari 2012

postheadericon Nu jäklar!!

Nu har jag gjort mitt för en tid framöver. Nu är tentan gjorde och det känns ändå ganska så bra. Men svårt att veta hur läraren kommer rätta detta. Jaja, håll tummarna för mig att det i alla fall blir godkänt :)

Om en stund ska jag cykla (eller flyga) in till stan, för att unna mig lite shopping och lite andra små saker som ska göras. Ska sedan möta upp Lina och Jacob för en mysig liten fika. Ska bli trevligt. Kvällen bjuder på bara slappa saker hoppas jag. Ska inte ens laga mat ikväll. Har paj kvar sedan igår som jag ska äta. Så jag bara kan få njuta av min lediga fredagskväll...

För resten, utanför porten där nere har det ploppat upp snödroppar, nu är det VÅR!! Det är skönt väder ute, synd bara att det ska blåsa. Men jag njuter av solen :)

Ha en bra dag :)

Morgondagen bjuder på Melodifestivalen live i Malmö. Fick det i julklapp av min underbara sambo :)

0 kommentarer: