Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 februari 2012

postheadericon H&M!!

Har precis kollat igenom H&M:s katalog som kom med posten idag. Det är inte ofta jag tycker det finns mycket snyggt i den. Men IDAG var/är det hur mycket snyggt som helst, och kulle kunna beställt typ allt. Men en fattig student som jag får vänta tills lönen kommer, och se om det finns några kronor över efter alla räkningarna. 

Men tänkte visa er lite av det som jag tycker är snyggt:



Det är så himla snyggt med färgade byxor. Synd bara att jag inte kan ha det (inte snyggt på mig)

Denna kofta är så mycket jag, hehe!
 







Denna kappan är såååå snygg. Men vet inte när den skulle passa. Jag som är så frusen av mig, kommer ju inte kunna använda den mycket då det är en 3/4 arm på den, lite synd :(

Har ni några favoriter som ni skulle vilja ha?


0 kommentarer: