Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 februari 2012

postheadericon Nu är det gjort!



Det finns inte så mycket tid över till bloggande just nu. Massor i skolan inför tentan och hel del annat som ska hinnas med. Men eftermiddagen och kvällen har jag offrat för att pyssla om mig själv och bara slappna av.

Före:





Efter:





( blir inga bra bilder när jag ska ta på mig själv)


Äntligen har jag gjort det som jag velat i flera månader. Har permanentat mig:) är super nöjd med det, trotts att det är ganska lockigt i början, men det försvinner efter några tvättat.

Det har även varit en bra dag då jag fått två glada besked.

1: jag får extra hjälp inför tentan ( känns tryckt)

2: sommarkursen jag trodde de hade tagit bort, hade bara inte kommit in på Studera ännu. Så förhoppningsvis blir sommaren som jag vill:)

Fick även en hel del bra tipps av min frisör inför Thailand resan som också ska bokas snart.

Så helt enkelt en MYCKET bra dag:)






<3 Skickat från min IPhone <3

0 kommentarer: