Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
18 februari 2012

postheadericon Fått mycket gjort

Idag har jag fått mer gjort än vad jag hade räknat med. Har nu förberett allt som ska göras inför praktiken. alla VFU-målen, planeringsdokument och arbetsområden är skrivna. Känner mig stolt! Trodde jag skulle få ha både lördag och söndag på mig att skriva,men det gick fort! Är så skönt. Men blir till att plugga inför tentan i morgon, så inga ursäkter för att vara ledig i morgon inte. Levet ett tråkigt liv för tillfället. Men handlar bara om ett par veckor till, sen är jag färdig med denna "skiten", hehe!!

Om någon timme ska vi till svärmor på middag, efter det blir det ett biobesök. Där vi inte varit på länge...

Idag blir det Safe House tillsammans med Patriks syster och hennes pojkvän


0 kommentarer: