Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
17 februari 2012

postheadericon Äntligen helg!

Dagen bestod av ett besök på min nya praktikplats, eller fältdag som det kallas. Gick bra, men slut i huvudet efter en dag där.

Ikväll blir det bara mys framför några bra filmer. Ikväll ska jag bara slappna av, för hela helgen består av en massa plugg. Mycket som ska göras inför praktiken och sen har vi tentan om en vecka. Så nästa helg kan jag ÄNTLIGEN få slappna av :), ska bli så skönt!

ha en trevlig helg!




Förra helgen påväg till kalas!

<3 Skickat från min IPhone <3

0 kommentarer: