Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
14 februari 2012

postheadericon Alla hjärtans dag!

Idag blir det en lång dag i skolan med vår första examination för denna terminen. Som tur är, är det en gruppexamination där vi ska redovisa för ett arbete som vi skrev hela dagen igår. Lite tråkigt att gå till 16:00 en dag som denna, men har lovat hjärtat mitt att inte plugga så mycket ikväll. Måste bara läsa lite inför morgondagen...

Idag fyller även älskade L 3 år, så grattis till henne, stora tjejen nu!!

Ska ni hitta på något mysigt idag? Kanske rent av fått någon fin present?

Trevlig alla hjärtans dag!

0 kommentarer: