Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 mars 2012

postheadericon Besök!

I morgon är det dags. Då är det den viktigaste dagen i mitt liv skulle jag tro. Jag får besök från min lärare. Blir jag inte godkänd i morgon får jag göra om praktiken och då får jag vänta till nästa termin och kan då inte ta examen och hela livet blir framflyttat... Så det är en stor dag som står på spel. Är så j*vla nervös. Hoppas innerligt att allt går bra i morgon. Håll tummarna för mig är ni snälla!!

Nu har äntligen mitt favoritprogram börjat, Greys Anatomy! Dubbelavsnitt idag, kommer vara trött i morgon...




<3 Skickat från min IPhone <3



2 kommentarer:

Sara mamma till Viggo sa...

Finns det anledningar/chans till att du inte skulle klara den då? Klart du klarar det!!

Anna sa...

Tack söta du! Nej jag hoppas inte de. Men lärarna kan se andra saker som inte min handledare gör. Men hoppas verkligen inte på det!