Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
31 mars 2012

postheadericon Tjejkväll!!

Ikväll är det dags för tjejkväll hemma hos mig. Har fortfarande inte bestämt vilken mat jag ska bjuda på. Har helt glömt bort den biten, men det löser sig. Har några funderingar!

Veckan har gått bra och nu är praktiken över. Godkänd blev jag också av både min lärare och handledare. Så nu är det bara två stora examinationer på tisdag och examensarbetet kvar, wihooo!

Har en tråkig sak att berätta, men tar inte det idag. Hinner inte för jag har en miljon saker att göra inför kvällen, bl.a. Bestämma och handla hem maten.

Bjuder på en bild, tagen i tisdags. Sommar???






<3 Skickat från min IPhone <3

0 kommentarer: