Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 april 2012

postheadericon Snabbt över..

Nu är tjejmiddagen över, eller ja för ett par timmar sedan redan... Det är många timmars förberedelse för att sedan försvinna snabbt... Vi hade trevligt och mäta blev vi  :)




 Förrätten som bestod av skinka och broccoli paj (Glömde ta kort på de andra rätterna...)



Fick fina presenter. Detta fina ljusfat och...



Dessa super goda marsmellows med jordgubbssmak och socker på. Kunde inte låta bli att smaka och super goda var/är dem.


Kycklingarna fick också titta fram till dagen och kommande helgen i ära...


Köksbordet med ny duk och nu nya dekorationer tillsammans med de nya gardinerna. Snyggt blev det :) 
Tack söta ni för en trevlig dag och de fina "värd" presenterna.. Hoppas inte det dröjer så länge innan nästa middag blir av.

0 kommentarer: