Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
22 april 2012

postheadericon Stockholm!

Sitter i bilen sen några timmar tillbaka, då vi är påväg hem från Stockholm. Varit på dop hos min kusins barn, sötaste unge! Har haft en super trevlig helg, är super nöjd!

Resan upp i fredags gick snabbt då jag gjorde skolarbeten hela tiden, men idag går det inte alls. Mår illa hela tiden, synd för jag har mkt som behövs göras. Får ta det i morgon kväll i stället:(.





Denna urläckra klänning från H&M vill jag ha. Stl på bilden är för stor och behöver en stl mindre. Ringt runder till alla butiker i Stockholm, alla är slutsålda lika så på deras hemsida. Vi har blivit bjudna på bröllop i sommar så hade varit perfekt till det:) Hoppas verkligen att jag kan gå tag på den på något sett. Vill så gärna ha den.

Usch nej nu måste jag kolla på vägen...

<3 Skickat från min IPhone <3


0 kommentarer: